FUNDAMENTALS OF MARKETING

FUNDAMENTALS OF MARKETING

Autor: Santesmases Mestre, Miguel

Sección: EMPRESA Y ECONOMÍA - Marketing y Publicidad

FUNDAMENTALS OF MARKETING

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59,95€ IVA INCLUIDO

Editorial:
PIRAMIDE
Publicación:
29/08/2011
Colección:
ECONOMÍA Y EMPRESA
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NO DISPONIBLE

Sinopsis

This is the English edition of the first marketing book in Spanish to be adapted to the European Space for Higher Education, which has been written with the new requirements of the recent official degrees in mind. In addition to its theoretical presentation illustrated with many examples, each chapter starts with a business situation, and closes with a case study …

This is the English edition of the first marketing book in Spanish to be adapted to the European Space for Higher Education, which has been written with the new requirements of the recent official degrees in mind. In addition to its theoretical presentation illustrated with many examples, each chapter starts with a business situation, and closes with a case study with practice topics, key terms and review questions, along with related Internet links and specific bibliography. In addition, teachers and students are provided with complementary on-line material on the book's website: www.miguelsantesmases.com/fm.htm This textbook presents the fundamentals of marketing, the market, the consumer's environment and behaviour, the marketing research, and the information systems. It later goes deeper into the marketing tools (product and services management, pricing, communication, sales, distribution and, lastly, the marketing plan), all supported by examples and case studies. Chapters dealing with relationship marketing, customer relations management, new communication technologies and emerging marketing techniques have also been included. Fundamentals of Marketing offers a modern approach, adapted to the new teaching methodologies which will make both the teaching and learning of the principles of marketing much easier.
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FUNDAMENTALS OF MARKETING

Editorial:
PIRAMIDE
Fecha Publicación:
Formato:
Normal tapa blanda (libros)
ISBN:
978-84-368-2543-5
EAN:
9788436825435
Nº páginas:
448
Colección:
ECONOMÍA Y EMPRESA
Lengua:
ESPAÑOL
Alto:
245 mm
Ancho:
190 mm
Sección:
EMPRESA Y ECONOMÍA
Sub-Sección:
Marketing y Publicidad
Miguel Santesmases Mestre es catedrático emérito de Comercialización e Investigación de Mercados de la Universidad de Alcalá (Madrid), de la que es profesor desde su creación en 1975, y de cuya Facultad de Ciencias Económicas y Empresariales fue decano. Posee una dilatada experiencia en la docencia y práctica del marketing, habiendo impartido cursos y conferencias en distintas universidades españolas y extranjeras. Ha diseñado y desarrollado sistemas de información y planificación, así como simuladores de gestión comercial, y ha obtenido distintos premios por sus aportaciones al campo de la investigación de mercados. Ha escrito numerosos artículos, casos de estudio y libros.

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